Web server WebSite 1.1e

Alexandr Kupec kupec at plz.pvt.cz
Wed Oct 2 09:22:31 CEST 1996

Zdravim
	muzete poradit, zda se nekde po Cechach vyskytuje vyse uvedeny
	webovy server? Rad bych otestoval IntraBuilder od Borlandu,a tudiz
	bych potreboval nejaky web server na W95, jenz jest timto produktem
	podporovan.

	Soucasne by mne zajimalo, zda je mozno nakonfigurovat treba MS
	Personal Web Server pro spolupraci s IntraBuilderem.
	Pokud nekdo mate ten WebSite, nebylo by mozne mi ho poslat ? Pokud
	to velikost dovoluje,samozrejme.

	Vim, ze ten server je ke stazeni v Americe, jenze to je mi momentalne
	houby platne,nebot ohnova zed me nepusti mimo firemni sit. Takze i
	FTP servr v Cechach mi neni nic platny, ale zkusit to muzu.

	Za vsechny informace zurive dekuji

						alex