ADMIN: Reklamni dopisy

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Wed Oct 2 11:39:41 CEST 1996

Marek Kubita wrote:

> Omlouvam se ze se k tomu jeste vracim, ale pobavilo mne jak to vidi
> Softwarove Noviny (www.softnov.cz) :
>
>    Infima, cesky distributor Netscapu, rozeslala tisice e-mailu
>    nabizejicich obe nove prodejni verze Navigatoru (viz 24.9.).
>    Vyslouzila si tim radu rozhorcenych reakci ze strany uzivatelu
>    Internetu, kteri si neuvedomili, ze Navigator existuje (jiz od verze
>    2.0) i v podobe krabicoveho softwaru s normalni prodejni cenou, a
>    domnivali se tudiz, ze se jim Infima snazi nabidnout ke koupi neco, co
>    muze kazdy volne stahnout z Webu.

> [...]

Nemate pocit,ze  z nas nekdo dela ** ? Ja  ano.
Ale to jsem nechtel napsat.Zda se,ze "komerce" v te nejhorsi forme
se dostava prakticky vsude.Ale co s Tim ? Nechci rikat,ze na Internet
nepatri - to vubec ne,ale jsou mista kde je to vic nez pravda .Treba
odobrne konference,ale jak se proti tomu branit ? .ignored  soubory asi
neni to nejlepsi reseni,Re: taky nepomuze .... nestalo by za to zalozit
treba moderovane konference  ?  jenze asi nejsou lidi.....

BTW:By me zajimalo jak by se panum ze SW novin libilo,kdyby si jejich
fax nekdo vybral za "hodny" sve reklamy a kazdy den jim odfaxoval
10 velice zajimavych,ale nevyzadanych faxu ... treba by si uvedpomili,ze
ty maily taky pres treba dialup  musi nekdo tahat,cist a mazat ...

--
S pozdravem
    Petr Snajdr