Omluva

vojtech at bajt.cz vojtech at bajt.cz
Thu Oct 3 04:04:22 CEST 1996

Dobry Den!

 Fl> Jiz predem se omlouvam vsem, kterym prave ted hnu zluci. Nevidim
 Fl> nic spatneho na tom, ze firmy, ktere nejakym zpusobem souvisi s
 Fl> Internetem, inzeruji v konferenci.

Ja ano. Tato konference by mela zajistovat reseni problemu, k
poskytovani rad, tedy vecem verejne prospesnym. Narozdil od toho
vetsine inzerentu jde jen o to, aby prodali svoje produkty a inzerci
provadeji velmi nevybiravym zpusobem, ktery ve vetsine pripadu je v
rozporu s netiketou.

 Fl> Me to pripada zajimave a at je to Microsoft, DEC, Netscape, IBM i
 Fl> dale jsem rad, ze se o tom dovidam touhle cestou a rychleji nez
 Fl> inzeratem v casopise. Jestli to vsak nepatri do teto konference
 Fl> primlouval bych se za to zridit jinou, urcenou prave k temto
 Fl> ucelum.

Staci si precist pravidla teto konference a kazdemu musi byt ZREJME,
ze sem takovehle veci nepatri. Nicmene konference, do ktere primo
reklama nepatri, ale patri do ni veskera oznameni o novych produktech,
akcich spojenych s vypocetni technikou a internetem atd, do ktere by
se dala vetsina inzerce, pokud by byla slusne psana presunout,
existuje. Byla zrizena na listserveru casopisu BAJT (listproc at bajt.cz)
a jeji adresa je cz-net-announce at bajt.cz.

Staci?

Vojtech.

... Charter member, QWKaholics anonymous.
___ Blue Wave/QWK v2.12