X-Window client

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer at merlin.pap.univie.ac.at
Thu Oct 3 15:51:45 CEST 1996

> Samozrejme, mel jsem na mysli X-Server, omlouvam se za mateni pojmu :)

Kdysi jsem zkousel shareware Xappeal --- je na kazdem zrcadle SimTelu,
 napriklad na:
ftp://ftp.univie.ac.at/mirror/simtelnet/msdos/xwindows/

S pranim pekneho X-ovani

					Michal Kocer

P.S.
Pri soucasnych velkych discich, by vsak pro vas nemel byt problem si
naistalovat X Window System spolu s Linuxem. Podle mych zkusenosti to bezi
daleko rychleji nez v DOSu a navic neni to shareware, ale GNUware a
rozhodne X jsou doma spise v prostredi UNIXu. Jakysi X server pro
WIN3.1 jsem take jednou zkousel, je tez na simtelnetu ci na Cice;
95ky nemam, v tom neporadim, ale jiste i zde neco existuje.
Tozim existuje i X server na OS/2.