spousteni CGI scriptu z user homepage

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Thu Oct 3 17:03:54 CEST 1996

On Thu, 3 Oct 1996, Michal Kocer =?ISO-8859-2?Q?=28Michal_Ko=E8er=29?= wrote:

> Dobry den,
> premominte mi mou jednoduchou otazku...
>
> Jak to udelat abych mohl uzivatel ze sve homepage spustit
> svuj CGI script?
> htpp://server.domena.cz/~uzivatel/cgi-script  nefunguje.
> Je opravdu nutne davat vsechny CGI scripty do adresare
> http serveru?
>
> Dekuji za jakoukoli odpoved
> 			Michal Kocer <kocer at merlin.pap.univie.ac.at>

Je to mozne a pritom se nedopustite zadne bezpecnosti chyby.
Za predpokladu, ze napr. mate CGI scripty v adresari /cgi-bin/
a script se napr. jmenuje "vzor" tak to HTML stranky vlozte
tento udaj:

<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0 ; URL=/cgi-bin/vzor">

a stranka ihned spusti CGI script "vzor" . Pozor, symbol META, ale
nepodporuji upne vsechny prohlizece, ale Netscape urcite ano. U dalsich
si to budete muset vyzkouset.

 Erik Brozek             E-mail: brozek at tab.pvt.cz    Tel: +42 -361 482245
 PVT a.s,divize Tabor    Vozicka 2582,390 41 Tabor    The  Czech  Republic
 http://info.pvt.net        http://www.pvtnet.cz  http://hotline.pvtnet.cz
 Informacni server pvt at net    Internet Provider        Horka Linka pvt at net