Ja ubohy FIDISTA

Petr Vejsada pedro7 at mbox.vol.cz
Sat Oct 5 00:05:01 CEST 1996

          Preji krasny den,

=?ISO-8859-2?Q?Ji=F8=ED_Kuchta?= pise tvorovi jmenem All:

 =K> From: kuchta at dean.fee.vutbr.cz (=?ISO-8859-2?Q?Ji=F8=ED_Kuchta?=)

 =K> Vazeny (umyslne pisi bez hacku a carek),

 =K> chyba neni na strane Internetu. Chyba je na strane brany mezi
 =K> I-netem a FIDem, kterou pouzivate. Stezujte si prosim u jejich
 =K> provozovatelu, protoze jak se zda, tak oni potrebu nakonfigurovat
 =K> ji pro  cestinu ignoruji.

Neni nac si stezovat. V newsech Vase from: vypada presne tak, jak to vidite,
tedy Ji=F8=ED_Kuchta. Chyba je na strane gate mezi listserverem a nntp.
Stezovat si na mne Petr sice muze, nicmene tuto gate provozuji pro svoji
potrebu, protoze mne naopak vyhovuje cist si newsy mezi fidokonferencemi, nu a
kdyz uz to preklapim do FTN formatu, tak jsem nabidl, ze kdo ma na fidu zajem,
muze to ode mne brat. Jinak neznam gate, ktera by umela preklapet mime cestinu
do citelnych kameniku. Nechci opet vyvolavat flamewar, nicmene faktem zustava,
ze na PC, coz je dnes nejrozsirenejsi pocitac jsme si v Cechach vymysleli
chytre kodovani, ovsem velke softwareove firmy to uspesne vyignorovaly a
zavedly paskvily jako je latin2 a win1250. Prominte, ale mam holt takovy nazor.
Byl bych Vam ale povdecny, kdybyste mi mohl dat tip na gate, ktera by tu
konverzi cestiny zvladla. Vsechno to bezi na OS/2. Diky.

                         Zdravi

                                        Petr

---
 * Origin: FerNet: Pedro ProBoard, Inet: pedro7 at mbox.vol.cz (2:420/48)