Windows NT

Michal 'Zub' Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Sat Oct 5 18:25:50 CEST 1996

> je hezke, ze to umite teoreticky vysvetlit, ale server www.microsoft.com
> opravdu nefunguje:
>
> lynx: Can't access start file http://www.microsoft.com
> $ telnet www.microsoft.com 80
> Trying 207.68.137.8...
> Connected to www.microsoft.com.
> Escape character is '^]'.
>    Connection closed by foreign host.

207.68.137.42 ...
Naprosto v pohode cely den ... Nejedete nahodou pres WWW kes ?

Co se tyce toho, jak je WWW server microsoftu udelany, tak je opravdu
dobre to vedet ... Mozna nebezi jeden ze stroju, ktere Web zabezpecuji ...
Ale i to je domenka ... Treba prave ted se mi z 207.68.137.8 natahuje
hlavni Microsofti stranka... uz je to tady ... Ze by MS zacal delit site
na pratelske napratelske (pro pomaleji chapajici - to by zert) :-) ?

Uz jsme asi off topic ... Ale kam to presunout ? Tohle se Inetu tyka a
neni to jenom o WWW ...

					Michal