Parker a SAC ?

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Wed Oct 9 19:05:07 CEST 1996

Dne  9 Oct 96 v 10:47, napsal(a) Jaromir Dolecek :

> Vzdy som si myslel, ze to je robene automaticky po kazdej aktualizacii dat
> na serveri. Alebo to musi
> spravca urobit rucne?
>
> Zdravi                                                               Malik

Rekl bych ze musi, protoze by bylo prilis slozite delat to automaticky
(ten automaticky nastroj by si musel udrzovat informaci o kazdem souboru
ktery na ftp je kdy byl naposledy zmenen, nebo prinejmensim
cas modifikace vsech adresaru).

Ja si zase vzdycky myslel, ze to je nejaky scriptik spousteny cronem
napriklad v 01:37

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |