CGI scripty do IIS2

Karel Kovar kovark at hnizdo.netforce.cz
Sat Oct 12 22:00:32 CEST 1996

On Sat, 12 Oct 1996, Petr Snajdr wrote:

> :-)

> No tak strasne to jiste zase neni :)))
no... kazdej mame nakej nazor :)

> :-)
>
> Muzete mi posat jak se Vam to podarilo ?
ok.
> Me se to nainstalovalo a ... a to bylo vse.
> Pokousel jsem se o to na NT 4.0 WS ( nebo SRV ? ted si nejsem jist,ale
> oba dva maji stejne ten sam kod -takze je to asi jedno :-))
takze: instaloval sem verzi 1.0.0 pod NT 4.0 server. Nejdrive jsem
pozastavil IIS a pak sem do c:/usr/local/etc/httpd nakopcil
httpdcfg a zapnul ho. vzniklo z toho par adresaru. pak jsem zapnul
longname.bat a pak jsem jeste v Exploreru NT prejmenoval soubory
srm.con na srm.conf, access.con na access.conf, apod... (ty v adresari
conf) -> ma to pritom udelat ten longname.bat, ale nejak mi v NTDosu
nejdou dlouhonazvove soubory... pak sem upravil tyto configuraky
a pak jsem nakopcil ten cpl file do winnt/system32 a pak jsem dal
httpd_nt.exe -install . Pak jsem zapnul v service v control panelu
httpdnt a uz to jelo.... Kdyz to bude hlasit nakou chybu tak
pomaha httpd_nt.exe -debug  ... Docela se mi ten apache libi,
ale nak se mi nedari ho zapnout jinde nez na C: :). Vypada
to jako kdyby to c: mel v sobe napevno... Kdyz se kouknete
do httpd_nt.exe a date vyhledat c:/ tak to tam najde c:/usr/....