Ochrana proti mailbombingu

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Oct 14 14:23:00 CEST 1996

On Mon, 14 Oct 1996, Lubos Kaspar wrote:

> Neslo by vyuzit informaci z hlavicek "Received:"?

Take jsem dostal dopis, jehoz 'Received' zacinaly az na stroji
s konferenci, takze to asi odesilatel dorucil "sikovne", ale zato mel
v radce "Message-id" cele domenove jmeno stroje (cosi...edu), pokud nebylo
take zmanipulovane (nepatral jsem po tom, ale soudim, ze ne, to uz by
bylo jednodussi smazat uplne).

    Bohumil Chalupa