Certifikaty MS

Martin Mares mj at k332.feld.cvut.cz
Tue Oct 15 12:37:48 CEST 1996

> 	Zajima me situace ohledne certifikatu, ktere udeluje Microsoft coby
> doklad o urcitych odbornych schopnostech jejich drzitele. Jak jsou tyto
> certifikaty narocne? Da se usuzovat, ze jejich drzitele skutecne neco
> o certifikovane problematice vedi? Jestlize ano, na jake urovni se
> pohybuji jejich vedomosti? Existuji ruzne obtizne certifikaty? Je to jenom
> metoda jak vice rozsirit produkty MS? Jak se divate na cloveka, ktery ma v
> drzeni jeden ci vice certifikatu MS (napr. pri prijeti do zamestnani, apod.)?

   Muj osobni nazor na tyto veci je ten, ze to vubec nic neznamena. Clovek,
ktery takovy certifikat nema muze umet (a v obecnem pripade casto umi) daleko
vice nez ten, kdo jej ma -- kdyby nic jineho, tak proto, ze lide, kteri
skutecne neco veci, maji obvykle na praci mnoho zajimavejsich veci nez se
shanet po nejakych certifikatech...

							Martin