FW: Certifikaty MS

Ondrej Sury shade at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Oct 15 16:53:39 CEST 1996

  Ahoj, chtel jsi flame, mas ho mit.

> A co se tyce konkretniho uplatneni absolventu ... Nic o Vasi praci nerekne
> vic, nez certifikat nejake komercni firmy. Jiste, muzete prijit kamkoliv a
> rict, ze znate Linux ... Ovsem NIKDO Vam nezaruci, ze ho poradne znate ...
> A tak je to take vnimano ...

  S timhle souhlasim, ale stejne ono se to nakonec ukaze ...

> P.S: Co se tyce lidi, kteri se otiraji o Microsoft, delim je na dve casti.
> - Prvni jsou ti, kteri vidi do teorie, mohou to konfrontovat s praxi a
> vidi, ze ne uplne vsechno je na nic ... Ty se otiraji o konkretni
> produkty.
  Jo microsofti mys se da pouzivat, ta pada akorat tak ze stolu :) Ja
osobne hodnotim produkty microsoftu dle toho jak dobre se mi s nima pracuje.
A kdym mi Windozy spadnou nekolikrat za sebou a ja nemam nasejvovanou praci
tak to zrovna neni to co bych si pral. Ja uznavam, ze jsem proti M$, silne
nepratelsky, ale to nevyslo z toho, ze bych nekde slysel, ze produkty M$
jsou spatne, ale z toho, kdyz sem s nima pracoval. Ja si nemyslim, ze by
stabilni operacni system mel byt okenkoidni. Cim vic toho je na jadru
naplacaneho, tim mene to je stabilnejsi. Pak se mi na M$ nelibi jejich
obchodni politika, proste oni si reknou: "Ha tahle firma ma neco lepsiho,
nez my no tak je koupime." a oni je koupi, protoze na to maji dost penez.
Ja proste M$ nemam rad a mam rad Linux pro jeho otevrenost a proto, ze je
tak krasne nonstduser-friendly.
> - Pak jsou to lidi, kteri se otiraji o MS jako takovy a cokoliv, co vyda,
> se snazi pohanet ... Vetsina z nich jsou normalni kecalove, kteri do toho
> nevidi a operuji tim, co nekde zaslechnou (pan Snajdr promine) ...
  Ono i tim, ze clovek neco zaslechne se dostane do problemu ....
> V obou skupinach samozrejme existuji vyjimky ...

P.S.: Muzete si me zaradit kam chcete.