Certifikaty MS

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Tue Oct 15 19:11:56 CEST 1996

Ondrej Sury wrote:

>   No a ja si prisadim jenom to, ze lidi, kteri skutecne neco umi nepouzivaji
> veci od MicroSoftu. (Tohle je muj ciste cubjektivni nazor :)
>
>   LINUX RULEZ LINUX RULEZ LINUX RULEZ LINUX RULEZ LINUX RULEZ LINUX RULEZ

To je sice hezky, ale muzes mi poradit, co ma delat clovek, ktery ma
nakoupeny
soft za 200 tisic do windoze a kromtoho pod linux stejne to, co
potrebuju
neexistuje???? Linux je sice hezka vec, ale tak dobry na nejaky server
na inetu.
A to ani zdaleka nemuzu rict, ze bych byl nejaky enduser. O pocitace se
zajimam
uz nejakych 13 roku. Takze???

*  Jiri Pazdernik, Comtype Opava, Czech republic  *
*          Hobzikova 3, 746 01 Opava              *
*           Tel.FAX: +42/653/212607               *
*      E-mail: mailto:georges at traveller.cz        *