Infima (Was : Netscape pro HP-UX ( WAS: Re: off-topic k

Karel Svejda ecb at traveller.cz
Thu Oct 17 08:07:51 CEST 1996

   Tak nevim, budto to panu Hladikovi z Infimy uletelo do teto
konferemce omylem, pak mi pojem "Internet,LAN,WAN consulting"
pod jeho jmenem pripada nadsazeny nebo v tom je zamer. To by bylo
hrozne. Pokud je pan Hladik technik, proc komentuje chyby
marketingu sve firmy. Pokud je (spolu-)majitel, pak by se mel spise
zamyslet nad tim, jak napravit posramocene jmeno  Infimy na ceskem trhu a
neobtezovat lidi, kteri vyuzivaji konference k tvurci praci.
Zeby i odveta za zablokovani infima.cz v konferenci linux at muni.cz ?

Karel Svejda
ECB Informacni systemy spol. s r.o.
Prazska 52/II