Netscape pro HP-UX ( WAS: Re: off-topic k Infime)

Martin Bily BILY at cs.felk.cvut.cz
Thu Oct 17 12:11:04 CEST 1996

> No, myslim ze by se k tomu mel vyjadrit spis p.Bily; podle mne je to
> takhle v poradku - na primou otazku dali primou odpoved, navic jeste s
> omluvou..

Pan Bily souhlasi. Jestlize po selhani standardnich prostredku
(dotaz u potencionalniho dodavatele) zde padla konkretni otazka,
pak v odpovedi mohou byt i konkretni udaje typu firma a cena.
Povazuji to za reseni konkretniho problemu, nikoliv za nevyzadanou
reklamu.

Byl bych ale nerad, aby to vedlo k dotazum jako napr: Ktera firma
mi nejlevneji proda router XY.

S pozdravem,
      Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic