Off topic - ftp na ftp.microsoft.com

Jaromir Dolecek dolecek at saruman.ics.muni.cz
Sat Oct 19 20:22:37 CEST 1996

Trochu off-topic omlouvam se :-)

Tak jsem se zkusmo nalogoval na %subj%. Dozvedel jsem
se spoustu zajimavych veci o systemu Windows_NT. Treba
ze na adresar je vzdy jen jeden odkaz, je pruchozi ackoli
nejsou nastavene pristupova prava, ma nulovou velikost
a vsechny soubory jsou vlastneny uzivatelem user co ma skupinu group.
Clovek se opravdu stale uci ;-) Taky nefungovalo cd ... ;-(, ma
prepnout o dva adresare dolu.

Nebyl by prosim nejaky pointer na popis NTFS ? Tak nejak jako
tohle se mi hlasil kdysi ftp server na Dosu (pri spustenem telnetu
z toho stroje). Jak je reseny adresar pod NT ? Opet jako
struktura na disku ;-b ?

--
Jaromir Dolecek              		UVT MU, Botanicka 68A, Brno, 60200
dolecek at ics.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2258