NTFS (Re: Off topic - ftp na ftp.microsoft.com)

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Sun Oct 20 22:18:38 CEST 1996

Jaromir Dolecek wrote:

> Trochu off-topic omlouvam se :-)
>
> Tak jsem se zkusmo nalogoval na %subj%. Dozvedel jsem
> se spoustu zajimavych veci o systemu Windows_NT. Treba
> ze na adresar je vzdy jen jeden odkaz, je pruchozi ackoli

U tohohle me napada,ze Matrin v konferenci o  NTFS psal,ze NT
ma chybu tykajici se linku ( v POISIXovem subsystemu ? ).

> nejsou nastavene pristupova prava, ma nulovou velikost

no rootadresar NT FTP serveru vypada opravdu trochu schizofrenicky.

> a vsechny soubory jsou vlastneny uzivatelem user co ma skupinu group.
> Clovek se opravdu stale uci ;-) Taky nefungovalo cd ... ;-(, ma
> prepnout o dva adresare dolu.

no me spis zaujalo prekvapive fungujicoi cd d:\ ( caa. pred 2 roky ).
Dnes uz ale asi disk D: nemaji :-)

> Nebyl by prosim nejaky pointer na popis NTFS ? Tak nejak jako
> tohle se mi hlasil kdysi ftp server na Dosu (pri spustenem telnetu
> z toho stroje). Jak je reseny adresar pod NT ? Opet jako
> struktura na disku ;-b ?

Konference o ntfs droveru pro Linux ma adresu:
linux-ntfs at tiger.informatik.hu-berlin.de
(majordomo at informatik.hu-berlin.de) a autor onoho driveru :
loewis at informatik.hu-berlin.de

Struktura jde vycist primo v kodu zmineneho driveru.
(http://www.informatik.hu-berlin.de:80/~loewis/ntfs/)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr