Poskytovatel Internetu

Honza Petrous hop at unibase.cz
Tue Oct 22 08:22:18 CEST 1996

On Fri, 18 Oct 1996, Jiri Pazdernik wrote:

> [...]

Uz dlouho jsem mel sto chuti napsat to do konference, nerad nekoho
pomlouvam, ale co je moc, to je moc: Jestlize nekomu trva 3 tydny,
aby provedl zmenu v registovane domene, pak nevim jak toto
chovani popsat. Upozornuji, ze zadost byla odeslana e-mailem
3.10. a DO DNESKA (tj. 22.10.) nebyla uspokojena. Musim priznat,
ze po te, co jsem byl ujisten, ze ve fime Internet.CZ opravdu tyto
zmeny provadi POUZE pan Orsag a kdy jsem byl ujisten, ze mi
urcite zavola, tak mi po 12 (!!) dnech odpovedel, jako by se
nechumelilo, ze mam mensi nedostatek v odkazu na sekundarni
nameserver. Timto to ale znova skoncilo a ja nevim, jestli az
pujdu na Invexu kolem stanku urcite firmy neprovedu nejakou
nepredlozenost, protoze jak se ukazuje neexistuje paka, ktera
by donutila spravce domeny CZ reagovat ponekud svizneji.

Tak, konecne jsem si ulevil.

Pekny den preje,
					Jan Petrous.

Jan.Petrous at unibase.cz