602proInternet - Ja tedy ne

Jech Bernard student 6_96_97 k336 xjech at sun.felk.cvut.cz
Tue Oct 22 13:53:17 CEST 1996

Shanel jsem produkt, ktery by mi umoznil pres jedno dial-up pripojeni
pripojit na Internet celou sit. Sit se sklada ze stanic Windows for
Workgroups 3.11 s jednim serverem Windows NT Server 3.51. Chtel jsem, aby
z kterekoliv stanice v siti bylo mozne spustit WWW prohlizec, FTP ci
TELNET a aby software na serveru automaticky vytocil cislo na providera a
zminene spojeni umoznil. Zjistil jsem take, ze po necem podobnem touzi
mnoho lidi a to nejenom u nas, ale i ve svete. Jaka byla ma radost, kdyz
jsem v casopise CONNECT 9/96 nasel recenzi na produkt 602proInternet,
ktery se zdal, ze by mohl delat presne to, co jsem potreboval. Vyzadal
jsem si tedy demo verzi tohoto produktu. Ma radost ovsem velice rychle
vyprchala, kdyz jsem zjistil, ze 602proInternet Internet server
nepodporuje telnet ani klasicke ftp :-( Musel bych si sehnat telnet a ftp,
ktere podporuji SOCKS protocol. Tyto ovsem 602 nedodava. Posledni ranou
byla cena. I vydal jsem se na dalsi patrani a  P O D A R I L O  se. Na
adrese

http://www.ozemail.com.au/~equival

jsem si stahnul demo verzi produktu FireDoor australske firmy Equivalence.
Bez problemu jsem jej nainstaloval. Dela presne to, co jsem pozadoval.
Podporuje HTTP, FTP, POP3, TELNET, DNS, SMTP a dalsi.  Konfiguruje se
pomoci WWW prohlizece odkudkoli ze site. Proste a jednoduse -> skvele.
Nevahal jsem ani minutu a za $50 USD (asi tak 1/20 ceny 602proInternet)
jsem si ho pro 5 uzivatelu pripojenych najednou (jeden modem je i pro
jednoho malo) zaregistroval. Vrele jej doporucuji ceske Internetove
verejnosti.

                                 Bernard Jech