Poskytovatel Internetu

Ing. Moravec Jan jmoravec at protel.cz
Tue Oct 22 19:45:04 CEST 1996

On Tue, 22 Oct 1996, Honza Petrous wrote:

> pomlouvam, ale co je moc, to je moc: Jestlize nekomu trva 3 tydny,
[...]
> zmeny provadi POUZE pan Orsag a kdy jsem byl ujisten, ze mi
> urcite zavola, tak mi po 12 (!!) dnech odpovedel, jako by se
> nechumelilo, ze mam mensi nedostatek v odkazu na sekundarni
[...]
> Jan.Petrous at unibase.cz
>                UniBASE Ltd.
>               Czech Republic
> --------- NextMail welcome -------

Ja osobne mam s vyse jmenovanym panem zkusenosti
opacneho charakteru a zrizeni 'cehosi' do nekolika hodin
(vecernich - 02:00!) pro neho nebyl nikdy problem!

Moje zkusenosti nejsou zalozeny na ojedinelem pripadu
komunikace s panem Orsagem, resp. spolecnosti Internet CZ.

   Preji prijemny pobyt na Internetu a nejenom tam.

			Jan Moravec

PS: Zdrbneme je, prosim, nekde jinde!
    Jan Hrdonka je pro kazdou srandu a urcite pujde
    rad s nami (v dobrem) branit barvy sveho 'klubu'.
Protel, s.r.o.                    ing. Jan Moravec
Na Hutmance 7            e-mail:jmoravec at protel.cz
150 00 Praha 5              tel: +42-2-52.96.22.03
Czech Republic              fax: +42-2-57.21.08.84