Poskytovatel Internetu (fwd)

Libor Dostalek dostalek at cbu.pvtnet.cz
Wed Oct 23 18:10:32 CEST 1996

Vazeni pratele.

Na uvod musim napsat, ze jiz nejsem ucastnikem teto konference. Duvod je
prosty - nemel jsem dostatek casu. Presto se mi (pochopitelne) tento
prispevek Vasi konference dostal do rukou.

Ma zkusenost se spravcem domeny CZ je naopak pozitivni. I kdyz pana
Orsaga osobne neznam (doufam, ze budu mit prilezitost se s nim seznamit),
tak az na jednu nebo dve vyjimky z jedne i druhe strany nedoslo za 2 roky
spoluprace ke kolizim.  Proste nekdy se stane, ze pro jinou praci na neco
zapomenete a je z toho prusvih.

Uz kdyz jsem chodil do skoly a prichomejtnul se k nejakemu prusvihu, tak
se to nikdy nevystrovalo - reklo se byl u toho Dostalek. Takze mne
velice tesi, ze jsem na stara kolena padouch i v celostatnim meritku.

Zaverem se tedy musim omluvit firme UniBASE Ltd., ze nebyla vcas
uspokojena.

		Ucastniky konference net zdravi

				Libor Dostalek