Poskytovatel Internetu

Honza Petrous hop at unibase.cz
Fri Oct 25 08:48:10 CEST 1996

On Tue, 22 Oct 1996, Jiri Orsag wrote:

> [...]
> to pripominal, |ale zatim nevim.
> ns1.pvtnet.cz, |pridejte NS zaznam na cbu.pvtnet.cz a dejte vedet.
> Ja to prehodim.
>
> O dva dny pozdeji jsem dostal odpoved, podival se a ejhle dve ruzne

> SOA, |>       Vazeny pane kolego,

> an kterem |> bezi nas nameserver:

> Vzapeti jsem dostal odpoved:

> v |> SOA,

> Jenze to uz jsem musel delat i jine veci a jine registrace, rada z
> nich byla bezproblemova a neni mozne uprednostnovat nekoho s
> oduvodnenim, ze trva uz dlouho, proti registracim, ktere jsou
> technicky vporadku uz v okamziku podani.

Mensi poznamka na okraj: Od okamziku odeslani meho pozadavku
dne 3.10. az do 14.10., kdy jste mi odpovedel, jsem o problemech
nemel ani nejmensi tuseni a jelikoz jste byl k nesehnani ani
po nekolika mych telefonickych urgenci, tak jsem zakonite
videl problem u Vas.

> [...]
> pohadce, ale tomu prevoznikovi nerostla pramice rychlosti 15% za
> mesic a nepotreboval mezi dvema brehy zabudovat motor a kajuty -
> tim myslim automaticke generace, testovani, ktere dodelavame. A co
> mu asi zavidim nejvic, nemel na lodi telefon. Kdyby ho mel, musel
> by byt schopen uvezt sekretariat, aby mohl veslovat a ne odpovidat
> na dotazy, jestli je voda dost mekka.
>
> Omlouvam se ucastnikum za tohle uleveni, ale mel jsem trochu pocit
> nespravedlnosti. Existuje jiste rada pripadu, kdy jsem neco
> ztratil, zapomenul a byl bych kritizovan opravnene, ale myslim, ze

Asi jste prehledl o cem vlastne moje kritika byla:

Samozrejme, ze nevim na kolik dopisu jste nucen odpovidat, ale
jestlize se jedna o odpoved zakaznikovi, pak si myslim, ze
rychlost odezvy neni adekvatni. Ja jsem nemohl vedet, ze se
vyskytly nejake problemy a proto jsem byl opravnene netrpelivy.
Jestlize Vam slo o dodrzeni vypovedni lhuty, tak proti tomu nic
nemam, stacilo pouze ODPOVEDET !

> Pokud by z veci melo byt nejake pouceni a uzitek - tak snad
> jeden, posilejte pozadavky, ktere jsou vecne i funkcne vporadku,
> usetri to cas oboum stranam. A pokud nekomu chybi stastny konec -
> tak ta delegace je hotova.

A to je z me strany to nejdulezitejsi. I kdyz existuje, a ac se
to zda podivne dokonce i z me strany, nechut k ulevovani si
v diskuznich skupinach, tak musim rici, ze to funguje.
Minimalne proto, ze se od 16.10. az do 22.10. nic jineho
nestalo - pouze se cekalo na "stastny konec".

> S pozdravem

Tim pokladam svou vec za vyrizenou. Ucastnikum konference muzu
slibit, ze je jiz dale nebudu timto "problemkem" zatezovat.

Pekny den preje (dokonce i vsem "padouchum"),

			Jan Petrous.

           email: Jan.Petrous at unibase.cz