Certifikaty MS - snad uz posledni Re:

Jiri Pazdernik georges at traveller.cz
Fri Oct 25 21:03:58 CEST 1996

Zdravim,

> Omlouvam se, ale nemohu si dovolit nezareagovat. O tom, jake jsou
> moznosti zpracovani bitmap na Linuxu nemam zatim velky prehled, ale co
> se tyka vektorovych obrazu a zpracovani textu je tu TeX+jeho podpora
> postscriptu. Pokud si clovek v teto oblasti nehraje, ale pracuje
> v ni profesionalne, je pro neho, podle meho nazoru, efektivnejsi
> naucit se TeX a postscript. Dale to radsi nebudu na tomto miste
> rozvadet. Sve osobni nazory a zkusenosti vam mohu sdelit pres osobni
> e-mail. Jinak je podrobnejsi info samozrejmne na Internetu.

Ja samozrejme delam DTP profesionalne, ale problem je v tom, ze mam i
takove
zakazky, kde je treba pouze neco dodelat nebo predelat a prave v tom je
ten
problem. Pokud dostanu nejaky prospekt zhotoveny v Corelu 5, asi tezko
jej opravim v TeXu.

*  Jiri Pazdernik, Comtype Opava, Czech republic  *
*          Hobzikova 3, 746 01 Opava              *
*           Tel.FAX: +42/653/212607               *
*      E-mail: mailto:georges at traveller.cz        *