WinProxy (Re: 602proInternet - Ja tedy ne)

Tomas Hnetila tom at blovice.cz
Sat Oct 26 18:27:33 CEST 1996

>Shanel jsem produkt, ktery by mi umoznil pres jedno dial-up pripojeni
>pripojit na Internet celou sit. Sit se sklada ze stanic Windows for
>Workgroups 3.11 s jednim serverem Windows NT Server 3.51. Chtel jsem, aby
>z kterekoliv stanice v siti bylo mozne spustit WWW prohlizec, FTP ci
>TELNET a aby software na serveru automaticky vytocil cislo na providera a
>zminene spojeni umoznil. Zjistil jsem take, ze po necem podobnem touzi
>mnoho lidi a to nejenom u nas, ale i ve svete. Jaka byla ma radost, kdyz
>jsem v casopise CONNECT 9/96 nasel recenzi na produkt 602proInternet,
> [...]

Co takhle vyzkouset puvodni cesky produkt WinProxy.
Jedna se o proxy/cache/socks server (v dalsi verzi i mail server)
pro platformu M$ Windows 95 / NT.
Jeden z jeho subsustemu je ftp gateway, pres kterou funguje
jakykoliv ftp klient (alespon zatim jsem nenarazil na zadneho
ktery by nefungoval).
Pripadne dotazy rad zodpovim primo, nebo v konferenci
winproxy-l at lanprojekt.cz.

Dalsi informace WinProxy a download WinProxy najdete na ULR:
   http://www.lanprojekt.cz/winproxy

Jedna zajimavost:
Firma Software602 na Invexu prohlasovala ze 602proInternet lze
nainstalovat za 3 minuty.
Pro srovnani WinProxy: instalace spustena z diskety trva cca 15
vterin, instalaci z HDD, trva instalace cca 5 vterin.

         S pozdravem
                          Tomas Hnetila