DBF a internet

Michal Muhlpachr michalm at brn.pvt.cz
Wed Oct 30 09:50:16 CET 1996

On Wed, 30 Oct 1996, Martin Molhanec Ing. K313 wrote:

>     A neuvedl bys odkazy ?
>
>     Martin

> *  Ing. Martin Molhanec            voice: (+42 2) 2435 2118          *
> *            Czech Technical University in Prague                    *
> *  Faculty of Electrotechnics      fax:   (+42 2) 311 7498           *
> *  Department of Electrotechnology Internet: molhanec at feld.cvut.cz   *
> *  Technicka 2                     Bitnet:   molhanec at csearn         *
> *  166 27  PRAHA 6, Dejvice        Fidonet:  2:420/12.102            *
> *                  C Z E C H   R E P U B L I C                       *

Ono je jich spousta. Jak jsem uvedl, lze se zucastnit na betatestovani -
je k dispozici www server, kde je to usporadavano, jedine co je v
betatestovani vyzadovano, je reakce od testeru.
Kdokoli samozrejm muze prispet prekladem, priklady, ...

Dale uvadim odkazy na produkty, ktere jsem zminil:

Apache:        http://www.apache.org/
mSQL:          http://Hughes.com.au/
PHP/FI:        http://www.vex.net/php/
POSTGRES95:    http://s2k-ftp.cs.berkeley.edu:8000/postgres95/

Interface pro mSQL v Perlu je v CPAN.

S pozdravem

email: michalm at brn.pvt.cz     tel:+42-5-7269424
PVT a.s., Veveri 102, 659 10 Brno, Czech Republic