CGI > CGI

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu Oct 31 09:53:56 CET 1996

> Predem se omlouvam za off topic, ale v www-l jsem neuspel a je to pro
> me dost dulezite. Jak se da SaCzechu predhodit vystup z CGI scriptu ?
> Kdyz napisu /cgi-bin/whichcode/cgi-bin/muj_script, tak Apach ma
> nejakou "misconfiguration error".
>
> Pouzivam C-SaCzech a zkousel jsem ho prelozit s volbou GETMETHOD
> "guess" i "htpp" - v obou pripadech se chova stejne (blbe).
> Nebo pisu blbe to URL ??

Ja se omlouvam, ze jsem neodpovedel vcas, ale jako obvykle mam vazne
problemy vsechno postihat a na poradu dne se ocitly veci s vyssi
prioritou. Chyba by snad nemela byt na strane SaCzechu (predpokladam, ze
pouzivate aktualni verzi). Ja jsem zcela jiste zkousel lokatory typu
    /cgi-bin/toASCII/cgi-bin/skript
a chodilo to bez problemu. Nota bene SaCzech funguje i na obrazky s
klikou, ktere jsou taktez reseny prostrednictvim CGI skriptu (imagemap).

Za C-SaCzech samozrejme rucit nemohu.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic