CGI > CGI

Ales Horak ALES at rupnw.upol.cz
Thu Oct 31 12:20:02 CET 1996

> Ja se omlouvam, ze jsem neodpovedel vcas, ale jako obvykle mam vazne
> problemy vsechno postihat a na poradu dne se ocitly veci s vyssi
> prioritou. Chyba by snad nemela byt na strane SaCzechu (predpokladam, ze
> pouzivate aktualni verzi). Ja jsem zcela jiste zkousel lokatory typu
>     /cgi-bin/toASCII/cgi-bin/skript

  A nevyzaduje to nejake specialelni nastaveni serveru ?
  - myslim neco jako scriptallias v srm.conf
  (podotykam ze jinak mi CGI scripty funguji bez chyby)
  mne totiz server po pokusu zadat mu vyse uvedene URL vytrvale
  odmita s hlaskou "misconfiguration error" a v error_logu se objevi
  "malformed header from script".

                                  Ales Horak