Off topic (bylo Re: No subject)

pavrda at bajt.cz pavrda at bajt.cz
Mon Sep 2 04:11:01 CEST 1996

> [...]
IA>web-site nebo na konferenci, ktere se zameruji na toto. Pro mnoho
IA>dnesnich uzivatelu se zda byt nejjednodussi byt prihlasen do jedine
IA>konference, a ocekavaji od ni vseobecnou zabavu o vsem moznem.

IA>(<flame on> -- Duvody, proc pocet takovych lidi roste, viz predchozi
IA>prispevky -- <flame off>).

IA>Jenze na tohle jsou IRC a *talk skupiny. Pokud ale berete Internet
IA>jako zdroj informaci (pro svou praci, studium, ...), je na Vas, abyste
IA>si ty informace nasel, pokud mozno co nejefektivneji. A na to jsou
IA>manove stranky, FAQs, seznamy zdroju, news-skupiny, vyhledavaci

Kdyz se nekdo v news na neco zepta, nekdo mu odpovi, pta se vlastne i za
me a i mne je odpovezeno - to je prece perfektni, clovek se toho muze
plno dozvedet a ani se nemusi hloupe ptat. Kdyz nekdo posle primitivni
dotaz, tak uz ho nemusim posilat ja :-)))

IA>stroje, komercni www servery. A potom jsou konference, ktere maji
IA>spojovat lidi se zajmem o spolecnou vec, ktera je vetsinou dost uzce
IA>vyspecifikovana. V okamziku, kdy do nich zacne prichazet zaplava
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^

ano, napr. net - konference o internetu - to je prece dost a hodne
obsahle. Stejne jako kdyby mela byt konference comp - o pocitacich.
Internet, stejne jako pocitace, ma dnes mnoho "diskusnich odvetvi",
takze mozna by se hodilo mit konfernce o name-serverech, gatewayiich,
mailerech, routerech, ... a ja nevim o cem vsem. JENZE vetsina veci
kolem internetu spolu siroce souvisi a bylo by mnohdy tezke a taky
neprijemne prechazet z jedne konference do druhe, mj. jich take mit
hodne prihlaseno. Myslim si, ze by tam stejne byli prihlaseni titiz
lide. Co se me tyce, obsah konference mi vyhovuje a co mi vadi je
 - neustale debaty o cem ma konference byt a nebyt
 - zpravy z cestinou - nebavi me je lustit z tech ascii hodnot, co
   se mi misto nich zobrazuji :-))) , takze je preskakuji
 - zpravy ruzne zakodovane, hlavicky oznamujici typ programu, kodovani
   atp. - povazuji to za zcela nadbytecne.
   ! ne ale ruzna loga a podpisy - nektera jsou velmi pekna a originalni
 - nadavky na MS, na unix, atd. Jake to je kazdy vi a kdo to nevi, ten
   to asi nepotrebuje vedet. MS i UNIX tu byly, jsou a budou.

IA>,,zajimavych`` informaci, ktere s puvodnim zamerenim maji pramalo
IA>spolecneho, a ktere mel autor zverejnit na miste uplne jinem, je
IA>treba se zacit branit.

Mam takovy dojem, ze snad jedinym, kdo nezabyva pranyrovanim autoru
takovychto zprav je moderator - on ani nemusi, desitky uzivatelu to
udelaji s radosti za nej.