Cestina - HOWTO?

Ondra Dolezal dolezalo at RISC.upol.cz
Tue Sep 3 01:46:06 CEST 1996

suchos at alfa.uiv.cz (Jan Suchanek) napsal:

>Light verze asi tezko. 1.5.2 i 1.5.4 automaticky prohlasi cokoliv cesky za
>iso-8859-1. Je to natvrdo zapsane v .EXE souboru. Nikde v konfiguraci jsem
>nic, kde by to slo zmenit nenasel. Kdyz jsem to zkusil ze zoufalstvi zmenit
>v tom .EXE na -2, program nefungoval.
>Pro verzi jsem nevidel.
>Kdyby nekdo vedel, tez to uvitam.
>        Zdravim,
>                Suchos

Omlouvam se za nezasvedcenou pripominku, do MIME, base64, QP etc. nevidim.
Nicmene tohleto me vyprovokovalo, a spis ze zajmu nez ze zoufalstvi jsem
to v tom exaci prepsal. Takze tam je iso-8859-2, Eudora (16 bit verze 1.5.4
light for Windows 3.1) jde spustit, a to ma byt jako vse?
Ted uz neuvidim veci jako
> =E8esk=E9 kdy=BE hl=E1=B9en=ED na=E8=ED
> t=E1n=ED takt=E9=BE zpo=E8=E1tku
???
Muj letmy pokus (dopis s cestinou na sebe, dopis s cestinou do Ceskych
Budejovic - vse co jsem zatim stihl) vysel dobre, ale znamena to ze je vse OK?
(Mineno: vse s charsetem v Eudore, nikoli vse ve znamem vesmiru.)

A kdyz uz pisu, tak za druhe je tu problem s offline newsreaderem.
Mala, ale existujici komunita modemem pripojenych ctenaru news
(jako ja) jiste uvita cestinu. Ovsem platit za ni desitkami telefonnich
impulzu pri cteni online Netscapem X beta Y je - neadekvatni.
Jediny pouzitelny klient ktery znam je Forte Agent, lec jde nakonfigurovat
na iso-8859-2? Nebo se uz objevila novejsi ctecka schopna si v
okamziku stahnout subscribovane skupiny na lokalni disk a cist pak
odtud? Tak to by mne opravdu zajimalo.

                     Ondra Dolezal
                 dolezalo at risc.upol.cz
                Olomouc, Czech Republic
       WORK                               SCHOOL
       staff reporter            Faculty of Arts
       Czech Radio Olomouc    Palacky University