Cestina - HOWTO?

Michael Macek mmc at czech.net
Tue Sep 3 17:05:16 CEST 1996

On Tue, 3 Sep 1996, Pavel Satrapa wrote:
> Ja osobne se vsak presto priklanim k pouzivani cestiny v konferencich.
> "Mirovymi" prostredky ji prosadit zjevne nelze, takze prirozeny natlak,
> ktery by takto vznikl, by podle meho nazoru veci znacne prospel. Dokud se
> ceske dopisy nebudou v hojnejsi mire pouzivat, nemaji spravci temer zadnou
> motivaci instalovat cestinoschopne programy...

Jsem take pro pouzivani cestiny, ale napada me trochu mirnejsi reseni.
Otazka je jestli by bylo jednoduse technicky schudne.  V net@ by se zacala
pouzivat cestina a pro milovniky ASCII by se vytvorila druha konference -
neco jako net-noczech@, ktera by prebirala prispevky z net@ ale pred
rozeslanim by "odrusila" hacky a carky?  Je to jenom napad, ale treba by
to slo ...

Zdravi
  Michael Macek