Cestina - HOWTO?

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Tue Sep 3 20:19:09 CEST 1996

> :-) To se mi zda fakt trochu sine kafe.

To je fakt dost dobry ! :-) Primlouval bych se za to, poslat
takovym pochybnym existencim ne e-mail, ale bezny dopis, zato
s plastickou trhavinou. Myslim, ze by se vetsina lidi dost
hlidala, aby nenapsala nejakou carku nebo hacek. :-)

Ale trochu vazne: co takhle konference - dvojcata.
Kazda konference ma 2 adresy. Jedna funguje MIME-enabled.
Druha naopak vsechny prichozi maily predelava na ASCII.
Tyto pul-konference si navzajem posilaji vse (temer vse
- viz nize), co dostanou. Kdo chce pouzivat cestinu,
prihlasi se do MIME-enabled, kdo nechce - do te druhe.
Vsichni vidi vsechno v potrebnem formatu.
Ma to ovsem spoustu hacku:

a) Nevim, jestli (pul)konference umi nevracet prispevky dosle
z druhe (pul)konference. (Zacykleni)

b) Nevim, kolik zere jedna soucasna konference mista na HD.
Nejspis by se zabrane misto temer zdvojnasobilo a posoudit, jestli
to je pripustna dan za "uspokojeni potreb obyvatelstva" neumim.
Myslim si, ze to neni moc, ale nevidim do toho.

c) Nevim, kolik zere jedna konference vykonu serveru.
Ale to se zrejme v zasade prilis nezmeni, nebot pocet
lidi i pocet prispevku bude zachovan a rezie aplikace asi
neni velka. Ale opet - nevidim do toho.

d) Nevim, jestli konference umi predelat prichozi maily
na ASCII. Myslim si, ze by se to melo nechat udelat, ale
zas - nevidim do toho.

Jestli jsem zapomnel na neco ( nebo neco ani netusim ), co cini
z meho navrhu naprostou kravinu, sorry.

S pozdravem

-
-Igor Lazo