Cestina - HOWTO?

Ladislav Benes Ing. CSc. lada at uivt.cas.cz
Wed Sep 4 06:56:20 CEST 1996

>S t=EDmto zcela souhlas=EDm a mysl=EDm, =BEe nastal =E8as =E8e=B9tinu =
>opravdu za=E8=EDt
>pou=BE=EDvat i v konferenc=EDch a pomoci vy=F8e=B9it konkr=E9tn=ED =
>probl=E9m lid=ED, kte=F8=ED
>ji naprostou v=ECt=B9inou pou=BE=EDvat cht=ECj=ED a kdo jin=FD ne=BE =
>spr=E1vci apod. jim
>to zkr=E1tka mus=ED pomoci vy=F8e=B9it.=20
>Jsme snad v =E8ech=E1ch a ne cechach. Mysl=EDte, =BEe b=EC=BEn=E9 =
>u=BEivatele je nutn=E9 v
>dne=B9n=ED dob=EC zat=EC=BEovat vysv=ECtlov=E1n=EDm, =BEe t=F8eba v =
>=E8ech=E1ch ps=E1t cesky
> [...]

Pokud ovsem ctu diskusni skupinu pres news a to programem xrn na stroji
unixovem fy SONY, pak japonstina mi problemy nedela, ale s cestinou to neni
jednoduche. Mozna ze by melo jit i o ohleduplnost vuci tem, kteri maji
s cestinou problemy nebot pouzivaji programy, kde implementace neni snadna.

L.Benes