Sendmail 8.7.5 a masquerading

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Wed Sep 4 09:54:01 CEST 1996

On  3 Sep 96, 23:32, Jan Prikryl wrote:

> Dobry den,
>
> zkousim primet vyse uvedenou verzi sendmailu k tomu, aby generovala
> jine adresy odesilatele, nez je adresa stroje, z nehoz je zprava
> poslana. Predpokladam, ze prave masquerading je to, co potrebuji k
> tomu, aby se mi v poli From: objevilo v mailu misto
> uzivatel at pocitac.domena uzivatel at jiny_pocitac.domena.
>
> V /etc/sendmail.cf se to nastavuje makrem M, jinak je na to volba
> MASQUERADE_AS(jiny_pocitac.domena) v m4kovych konfiguracnich
> souborech.  Jenze: nasel jsem pravidlo 93, jez ma prepisovani zjevne
> [...]

Je to jiz delsi cas, co jsem u nas konfiguroval sendmail, ale pokud
si dobre vzpominam, tak masquerading se uplatnuje pouze na dopisy,
ktere jdou z localhostu, resp. z pocitacu definovanych makrem $w.
Pokud nechcete postu pro pocitac.domena zpracovavat lokalne,
lze tento uvest v MASQUERADE_DOMAIN.
V distribuci sendmailu je (tusim v adresari cf) README, kde je to
cele popsano.
Masquerading se neuplatnuje na dopisy jdouci od uzivatelu
EXPOSED_USERS a od roota.

Snad moc nekecam.

Zdraví Vás
Petr Hrubý

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                           phone: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019