Cestina - HOWTO?

Marek Kubita marek at corpus.cz
Wed Sep 4 10:59:02 CEST 1996

On 3 Sep 1996, Rudi=B9ar Ladislav wrote:

>=20
> S t=3DEDmto zcela souhlas=3DEDm a mysl=3DEDm, =3DBEe nastal =3DE8as =3DE8=
e=3DB9tinu =3D
> opravdu za=3DE8=3DEDt
> pou=3DBE=3DEDvat i v konferenc=3DEDch a pomoci vy=3DF8e=3DB9it konkr=3DE9=
tn=3DED =3D
> probl=3DE9m lid=3DED, kte=3DF8=3DED
> ji naprostou v=3DECt=3DB9inou pou=3DBE=3DEDvat cht=3DECj=3DED a kdo jin=
=3DFD ne=3DBE =3D
> spr=3DE1vci apod. jim
> to zkr=3DE1tka mus=3DED pomoci vy=3DF8e=3DB9it.=3D20
> [...]=20

Ne vsechno je v kompetenci lokalnich spravcu: pouzivam sice Pine, spravne
nakonfigurovane pro ISO-8859-2, ale konference si ctu pres news a dokud
nebude brana z mailing listu do news pruchozi pro MIME, budu videt
prispevky s cestinou takto zkazene. Totez plati pro archiv na
gopher.felk.cvut.cz:  zpravy nejsou pri ukladani nijak dekodovany a v
ceskych zpravach se tudiz neda hledat.=20

U konferenci z EMWAC tento problem nenastava - jsou smerovany pres
newsgate.vslib.cz (MIME-pruchozi) a archiv nemaji. To je take reseni, ale
radeji ozelim hacky a carky a budu mit pouzitelny archiv - aspon do te
doby, nez se spravce konference necha presvedcit pro cestinu.

#=3D# Marek Kubita =3D#=3D Corpus s.r.o. #=3D# Praha 10, Sluzeb 4=20
=3D#=3D tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #=3D# fax 704814 =3D#=3D#=3D