Cestina - HOWTO?

truconn at mbox.vol.cz truconn at mbox.vol.cz
Wed Sep 4 15:42:26 CEST 1996

Tanto prispevek mne velmi potesil. Jsem novy uzivatel teto konference a zpocatku jsem byl velmi
prekvapen. Od konference tykajici se otazek internetu jsem cekal vic, nez "hadani se", jestli budeme
pouzivat cestinu ci ne.

Ja osobne, pokud prijde prispevek s cestinou, tak se ho ani nesnazim rozlustit. Mozna prichazim o
cenne informace, ale rozhodne tim trpi konference jako takova.

Doufam, ze hadky brzy prestanou, nebot uz se mne nebavi mit plny mail-box zprav se subjectem "RE:
Cestina - HOWTO?"

Michal Verner

PS: doufam, ze se nezacne diskutovat o tom, zda se rika mail-box nebo postovni schranka.

Michal Verner     		truconneXion a.s.
Sales office director		Kolma 11
				Praha 9
TEL: +42-2-66001 207		190 00