Cestina - HOWTO?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Sep 4 16:46:09 CEST 1996

Michal Meloun wrote:

> Situace s newsy je jeste horsi. Neexistuje nic, co by explicitne MIME
> hlavicky v newsech povolovalo. Kodovani si nezvolim, takze asi ISO a
> MIME v napr. From: je explicitne zakazano. Ostatne, uz ted clovek
> musi nektere servisni scripty pro news opravovovat.

No ja bych to s temi hlavickami pres gateway nevidel tak slozite.
Zkousim taky gateway mezi listem a news na NT (NTList - DNews) a ta
MIME propousti. Zatim ma nejake jine chyby, ale s hlavickami pracuje
strasne jednoduse:
Vezme mail zpravu, zahodi uvodni hlavicky Received:, ostatni hlavicky
necha, na konec prida Newsgroups: . Jeste kvuli identifikaci (aby se to
neposilalo zpatky z news do listu) prida X-Gateway-From:, prip.

--
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computing Center, ICSC