Nebylo toho uz dost ? (Re: Cestina - HOWTO?)

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Wed Sep 4 21:34:07 CEST 1996

			Dobry den !
According to Petr Snajdr.
Uz druhy tyzden sa tu hromadia maily: s diakritikou ano, alebo nie.
Rozobera sa tu, kolko ludi asi odide, ked sa zacne pouzivt diakritika.
Ja mam chut odist kvoli pomalu k stovke sa splhajucemu sa poctu prispevkov
stale o tom isto. Okrem niekolkych (vid spravca konf.) su stale o tom istom:
"Vy ste blbi, ze si nemyslite to co my." Niet co robit s casom ?
Ospravedlnujem sa za dalsi zbytocny prispevok, ale prosim nechajte to uz na
spravcoch tejto konferencie (bola skutocne fajn).
> BOHUZEL (!!!!!!!) kazdy ......
> vsechny
> [...]

> A ja myslel,ze je to konference o Internetu :-(((((

>                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^ Po techto flame war ? :-((
> Prestiz asi nebude v tom,ze sem chodi hafol nesmyslnych mailu na tema
> ,ktere je pekne daleko ucelu konference :-((((

> Znam jich celkem dost ...
Bol som teraz na CEEnet Workshop-e v Budapseti. Postu som si cital v labaku
vzdy na inom stroji .... (K dispozicii boli aj "vsetkeho schopne" produkty
istej velkej nemenovaj firmy.) Zial nepodarilo sa mi dospiet k presvedceniu,
ze je mozne v sucasnosti rychlo a bezpolestne zrelaizovat podporu narodneho
kodovania :-(mozno o par mesiacov to bude inak, mozno k cinnosti tymto
smerom niekoho "vybudi" i tato flame var. Ale vacsinu asi obera o cas.

> Nebylo te flame war uz dost ?
Uh.
Howgh.

> --