MIME ?

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Thu Sep 5 13:15:05 CEST 1996

Hi all,

tak ked sa uz tolko hovori o mime... akeho klienta mi poradite pre prenos
MIME sprav ? pouzivam elm, a nnrad by som presiel nieco ine. ELM sice dokaze
prijimat MIME spravy, lenze pouziva metamail (mm2.7) ktory ma par bugov
ktore mi VELMI zneprijemnuju zivot... napriklad natvrdo spusta more (to by
sa este dalo ogabat), ale ked ma list nejaky pridavok, da mi menu a aj ked
zvolim skip, vyhodi mi to...

takisto nema nejaky sposob posielania post ako ma pgp... specialny editor,
ktory zavola vas oblubeny a prida k nemu svoje vlastnosti, spyta sa Vas na
pridavky atd...

malo by to byt pod unix a nie pre wokna...

dakujem.
--
 Matus Uhlar, sysadm at Regional node of SANET in Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar