HotFTP-2

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Fri Sep 6 17:12:00 CEST 1996

Mam otazku na to kde je chyba.

1. U mna v SW
2. Provider PPP
3. FTP server

Skusal som program HotFTP, ktory je sucastou baliku HTML editora HotDOgPro2.
(resp. i 2.53), ktory ma
zaujimal, vzkladom ktomu, ze ma moznost pokracovat v downloade i po spadnuti
spojenia.

Pri pokuse o spojenie so serverom dojde az po vypis adresara --> LIST a tam
skonci. Pretoze na FTP server sa v tom istom
case bez problemov dostanem inym prg, vylucujem moznost ad.3. Pritom podla
niektorych ohlasov z inych konf. dotycnym
program funguje bez problemov a snazili sa ma iba presvedcit, ze som snad
vobec nebol pripojeny na FTP server.

Uvadzam cast vypisu msg:

.
.
230 - Welcome, zou are 4th archive user.........
230 - There are 5 user .......
.
.
230 - We have special access features .....
.
.
-->SYST
215 UNIX Type:L8 Version:BSD-1
-->CWD/pub
Prepare data connection....
-->PORT 194,160,23,79,0,0                 [To by mal byt moj provider]
200 PORT command successful
-->LIST
Can't build data connection: Connection refused

No a tuto skonci, preco? Totiz nechapem, preco jeden FTP client sa na FTP
dostane a druhy nie. Je to zalezitost providera?
(ak beriem do uvahy, ze inym HotFTP funguje). V nastaveni HotFTP to asi
nebude, pretoze tam skoro nie je co nastavovat.
Nuz ale preco by si HotFTP vyzadoval ine nastavenie PPP servera ako napr.
WS_FTP, ktory bezne pouzivam?

Zdravi                                             Malik