Cestina - HOWTO? - lidi nenasytny, nevdecny!!

Rolf Fleischhans rfl at pha.pvt.cz
Tue Sep 10 12:29:29 CEST 1996

----------
From: 	Dan Lukes[SMTP:DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz]
Sent: 	5.září 1996 15:42 odp.
To: 	net at cs.felk.cvut.cz
Subject: 	RE: Cestina - HOWTO? - lidi nenasytny, nevdecny!!

Asi mi nezbyva nez souhlasit, ze materstina je vec svata (jinak bych
byl vyvrhel a mel bych byt vymrskan za brany mesta). Takze dal vedte
sva krizacka tazeni touto konferenci a kricte na cele kolo. Jiste se vam
vasi vec nakonec podari prosadit a spravci celeho sveta vam vyhovi. Pokud
ovsem nekteri nedojdou k zaveru, ze kdyz vam nevyhovuji jejich
dobrovolne poskytovane sluzby tak je jednodussi je zrusit ...

Na zaver tohoto vylevu bezmocne zlosti chci vyjadrit svoji
vdecnost a uprimne podekovat vsem jejichz plody prace bez poskytnuti
protihodnoty pouzivam. Dekuji, ze jste ochotni takove veci bez
naroku na odmenu pro me delat a jsem spokojen s tim v jake mire a
kvalite mi je poskytujete.

                            S pozdravem

                                        Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ

jiz delsi cas sleduji tuto zbytecnou diskusi a jsem rad za mail pana
Lukese. Ma uplnou pravdu. I ja se chci pripojit k jeho dikum za praci,
kterou spravci a autori venovali teto konferenci. Zrizeni teto konference bylo jejich dobrovolne rozhodnuti.
Jeste k cestine nebo češtině - hodne let jiz pisu cesky a nikdy se mi nestalo, ze bych neporozumel textu. Myslim si, ze hlavnim ukolem konferenci je predavat si znalosti a shanet potrebne informace. Kdyz
upenlive hledam reseni nejakeho problemu je mi jedno, jestli mi to autor napise s carkami a hacky nebo bez.....

			Zdravi,
				Fleischhans

Rolf Fleischhans                                 phone: 42 2 68 49 122-4
WAN Manager                                    fax:        42 2 68 49 302
PVT a.s.                                             e-mail:  rfl at pha.pvt.cz
Kovanecka 2124
190 00 Prague 9
Czech Republic