Bezdratovy prenos dat ?

Bilik Petr, Ing. Petr.Bilik at vsb.cz
Thu Sep 12 09:57:22 CEST 1996

> Pratele,
>
> potrebujeme spojit dva body, mezi kterymi neni prima viditelnost,
> vzdalene asi 4 km, pro pripojeni LAN site k Internetu.
>
> Nelze tedy pouzit mikrovlny spoj. ( Bylo by treba nekolik retlanslaci)
> Pevnou linku nam Telecom z duvodu vycerpani kapacity vedeni taky nemuze
> zridit.
>
> Slysel jsem neco o radiomodemech ale neznam typy ani dodavatele v CR.

Mame radiomodemy firmy RACOM FS9600, beha to na pasmu 330 MHz,
rzchlost 9600, ploduplexni provoz, moznost provozu radiove datove
site a tedy i retranslace. Snad nejvetsi aplikaci je realizace RDS
pro platebni karty CCS (benzinove cerpaci stanice).
Telefon na RACOM 0616-918 578

Firmware pro tyto radiomodemy dela firma CONEL (a rovnez dela sve
radiomodemy). Telefon 0465-521020, 0465-521021

Zkousel jsem pres ne dial-up networking pod W95 taky PC ANYWHERE a
funguje to.

Ing. Petr Bilik
petr.bilik at vsb.cz
  Ing.Petr Bilik                    Petr Bilik
  katedra 450 El. mereni     Dpt. of Electrical Measurements
  VSB-TU OSTRAVA          VSB-TU Ostrava
  trida 17. listopadu             Czech Republic
  708 33 Ostrava Poruba