Fonty ISO8859-2

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 16 11:34:10 CEST 1996

Dobry den a dekujeme pekne.

> ouze rozbalit archiv, prepnout do vytvoreneho adresare
> a spustit ./install. Bohuzel jsem nemel cas zjistit, jak ma vypadat
> instalace na SunOS 4.x, prestoze by ze souboru install mohl nekdo usoudit
> opak.

Dival jsem se do ./install a ta zakomentarovana cast by mela souhlasit
pro SunOS 4.x a OpenWindows 3.0, aspon podle man pages. Minimalne
posloupnost convertfont - bldfamily je spravne, ale myslim, ze by se pak mel
jeste udelat mkfontdir. Pokud nekdo jede pod obyc X11 (iako my),
pak posloupnost je bdftopcf - mkfontdir. Jestli existuje OpenWindows 3.3
pro SunOS 4.x (asi ne), pak plati volba pro SunOS 5. Bohuzel ted zrovna
se v tom nemuzu vrtat.

Jan Schmidt
CVUT FEL