NT Server <> dialup <> Internet routing

Tomas Najman tomas at cybeteria.cz
Fri Sep 20 17:28:41 CEST 1996

Pri dnesni konfiguraci jsem narazil na zajimavy problem a prosim
timto a pomoc:

Situace:
------------
NT 3.51 (SP4) Server s nekolika stanicemi Windows 95.
Server se loguje RASem na Internet providera (DATAC) a ma fungovat
jako router. Vsechny IP adresy (i modemu) jsou pridelovany staticky.
Pouziva se DNS providera, tj. zadny mistni v siti neni.
Na tomto DNS ma i dany NT server svuj zaznam.

Staince maji default route na NT server  a ten ma default route na IP
adresu sveho RAS modemu.

Problem:
-------------
Server se bez problemu zaloguje a ma pristup na cely Internet.
A da se s nim normalne pracovat.
Ovsem kdyz se chce nekdo z venku na tento server dostat, nejde to.
Jenomze podle modemu data prichazeji, ovsem server neodpovida.

To je taky problem, proc se nemohu dostat ven ani z jinych stanic v
LAN. Tyto stanice totiz nemaji pristup na DNS.

TAK PROC TEDA TY NT-ICKA NEPOSLOU PAKETY, KTERE DOSTANOU, DALE DO
INTERNETU??? Posilaji jenom 'svoje vlastni'.

Jeste podotykam, ze jsem doinstaloval MPR (RIP pro NT), ale
samozrejme zadna zmena, vzdyt vsechno jde staticky.

PROSIM, muze mi nekdo poradit nebo konzultovat tuto zalezitost?

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman           e-mail: tomas at cybeteria.cz *
*      (or leave me message at phone: +42 2 269474 or 5) *
*-- System and Network Support --- Internet Consultant --*
*         WWW: http://www.cybeteria.cz/tomas/            *