user maxx

Jaroslav Klaus klaus at cmp.felk.cvut.cz
Sat Sep 21 18:47:09 CEST 1996

Dobry den,

On Fri, 20 Sep 1996, Jan Schmidt wrote:

> Dobry den,

> a) jste root
> b) to co predtim: neni to slusne zadministrovany system
> (ze by c) byla v solarisu TAKOVA dira, tomu neverim - jinak nahlasit na CERT)
> d) nekdo nainstaloval snoop setuid root (no comment)
>
> ad b) Zkontrolujte si pristupova prava /devices/pseudo/clone at 0:le resp.
> /devices/pseudo/clone at 0:ie, podle toho, jaky ethernet pouzivate,
> pripadne jina zarizeni, kam je presmerovan /dev/ie a /dev/le.
> Jestli jde o Solaris na PC, muze se to ponekud lisit.
> Jestli tam neni crw-------, vynadejte administratorovi. Jestli
> [...]

 A co mi brani v tom (krome slusnosti atd.) abych si prinesl do skoly
nebo do firmy notebooka s takto nakonfigurovanym systemem a pripojil ho
misto nektereho pocitace do site?

A pak jeste neco.
Co se tyka sifrovani paketu - jak chcete predavat klic k te sifre. To by
musel byt na serveru seznam klicu a nejlepe na kazdou IP adresu jina
sifra s klicem. A to si to nedovedu dost dobre predstavit.

Jaroslav Klaus