user maxx

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Mon Sep 23 11:03:09 CEST 1996

> A co mi brani v tom (krome slusnosti atd.) abych si prinesl do skoly
> nebo do firmy notebooka s takto nakonfigurovanym systemem a pripojil ho
> misto nektereho pocitace do site?

Napriklad tabulka registrovanych ethernet adres nekde v mostu, pokud
neco vyslete.

Nebo nahla nefunkcnost demonu puvodniho stroje.

Jistou pomoci je take fyzicka nedostupnost dratu. Videl jsem instalaci,
kde vsechny draty k positaci byly plastikovymi strapy pekne vyvazany
do formy a jeste pridelany ke krytu. Ne ze by to absolutne neslo
se tam napichnout, byla by to ale dlouha prace a mezitim by si
mohl takoveho kutila nekdo vsimnout. Nic moc, ale stoji
to par haliru.

Jan Schmidt