user maxx

Marek Andricik andricik at oko.fei.tuke.sk
Tue Sep 24 08:07:24 CEST 1996

Petr Simek wrote:

>  Hmm, to je dobry - ani jsem netusil ze je neco takoveho mozne.

Azda by sa potom este patrilo nedat userom moznost pouzivat Perl. Taky
scriptik v Perle ma castokrat silu binarky. O inych jazykoch to tiez moze
byt pravda. Cele sa mi to ale aj tak velmi nepaci.

Marcus
--
  ,:||:,:||:,          Marek Andricik, IRC Nevedko, postgraduate student, pgp
+:||<>||:><||:-    andricik at oko.fei.tuke.sk, http://oko.fei.tuke.sk/~andricik