BBS Liane

Pavel Marc marc at kolej.mff.cuni.cz
Tue Sep 24 11:37:35 CEST 1996

Dobry den,

precetl jsem si v news nize okopirovanou zpravu. Studuji prava a v soucasne dobe pisi diplomni praci na tema "pocitacova kriminalita". Pro co mozna nejvyssi ucinnost shanim mnoho informaci o konkretnich skodlivych jednanich spojenych s pocitaci. Do kapitoly "prunikarstvi" je vami popisovany pripad jako usity.

Budete-li mit prosim volnou chvilku, mohl byste mi poslat zakladni fakta o pripadu (kdy, ktera organizace byla poskozena, technika provedeni utoku - laicky, vyse skody atd.).

Budu vam moc a moc vdecny.

homepage:
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~marc/homepage.htm

Autorovi tohoto dopisu je možno psát èesky
s háèky a èárkami podle normy ISO8852-2.