user maxx

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Tue Sep 24 11:47:50 CEST 1996

Petr Simek wrote:

> Pokud je to UN*X , jedna li se o MS OS je nahla nefunkcnost bezna vec. :-)
> Mimochodem pokud si vezmu i vlastni HUB - nepozna se vubec nic.

> Jo to je asi nejlepsi - malokdo si troufne stourat se sroubovakem v rozvodu
> kdyz nevi kdy se mu kdo objevi za zady. Kde na to ale vzit ?

Posledni tyden ctu porad co kde pada,kde kdo kam pronikl atak vubec.
A tak to co se mi dnes stalo v Ceske sporitelne me prislo jen jako
perlicka na (snad) zaver.

Nevim co pouzivaji za HW a radej nechci vedet co pouzivaji za OS a
radej  ani od ktere firmy.Pani u okenka taky moc nebyla sdilna a tak po
caa 2 hodinach cekani ve fronte ,ktera se sice hybala,ale pouze tim jak
nekteri odchazeli a jini prichazeli,prohlasila na pomerne uz doterny
dotaz,ze "se pokazil pocitac a administrator je na ceste".Podle slov
nekterych byl na ceste minimalne  uz vcera 8-))
pro podtrhnuti atmosfery bylo vsude slyset "hukot" klasickych
psacich stroju ( na rucni pohon 8-)))

No nevim zda je to nahoda nebo tento podzim pocitacovi skritci ( to jsou
ti co vam macakaji CapsLock a okusuji kabely) maji vsech tech otravnych
uzivatelu az po krk 8-)))

BTW:omlouvam se za Offtopic a pisu si -300 bodu...

--
S pozdravem
    Petr Snajdr