user maxx

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Tue Sep 24 13:29:14 CEST 1996

> Azda by sa potom este patrilo nedat userom moznost pouzivat Perl. Taky
> scriptik v Perle ma castokrat silu binarky.
> O inych jazykoch to tiez moze byt pravda.

Ano, jsou i jine mocne. Otazkou je, jak zakazu dosahnout. "Zatlouct" Perl
uplne asi nepujde, ponevadz v nem mohou byt ruzne sluzebni skripty.
Prikazem 'perl skript', 'awk skript' apod. spustite i program,
ktery nema povoleno spusteni (Perl v5, sh, csh, tcsh, vse pod SunOS,
gnu awk ani puvodni awk jsem nezkosel, ale bude to asi stejne).

> Cele sa mi to ale aj tak velmi nepaci.

Take nevidim, ze by tudy cesta vedla.

Jan Schmidt
CVUT FEL