user maxx

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Sep 26 01:11:20 CEST 1996

Dne 24 Sep 96 v 21:21, Matus Uhlar uvedl(a):

> -> Schopnot promiskuitniho prijmu je zabudovana do vsech Ethernet chipsetu,
> -> ktere znam. Tato schopnost by musela byt potlacena dalsim harwarem
> -> karty, a to nikdo nedela. Co tim sleduji autori chipsetu, nevim.
>
> hmmm, asi podpora crackerov ?

Nedobre ctete tuto konferenci - uz to tady totiz padlo - podpora aplikaci
urciteho typu - napr. mosty a.p.

> Samozrejme ze to nerobim akurat raz som skusal co vsetko sa da...
> Skratka, prenos dat po ethernete nie je bezpecny ak nie je sifrovany. A
> niekedy nepomoze ani to...

    Sluvko "ethernete" je nadbytecne. KAZDY nesifrovany prenos dat neni
bezpecny bez ohledu na technologii, kterou k prenosu pouzivate (kdyz uz
pri jde odposlouchavat i optika ...)

                                        Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ